Bu Blogda Ara

17 Mart 2015 Salı

kalite belgelendirme firmalari

Kalite Belgelendirme Firmaları

İstanbul'da Bahçelievler Kalite Belgelendirme Firmaları
İSTANBUL KALİTE BELGELENDİRME FİRMALARI
http://www.tasardanismanlik.com/
Adres:İzzetin çalışlar cad ömür sok. No 15/b Bahçelievler istanbul
Tel : 0212 274 59 59
Faks : 0212 644 84 11

SİS ULUSLARARASI BELGELENDİRME SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ.
ISO 9001 14001 22000 18001 CE VE DİĞER BELGELENDİRME VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ

DANIŞMAN GRUBU
ISO 27001,ISO 9001,ISO 22301,ISO 20000,ITIL,COBIT,Penetrasyon Testleri Eğitim Danışmanlık ve Sertifikasyon.Uzun yıllar yöneticilik yapmış tecrübeli danışmanlarla hızlı ve kalıcı çözümler.
PRODAN KALİTE DANIŞMANLIK
Yönetim sistemleri danışmanlık hizmeti
Marka tescili, patent tescili konusunda sektörde önde gelen firmadır.
Marka, patent, faydalı model, tasarım ve telif hakkı tescil hizmetleri.
ASB Uluslararası Belgelendirme Hiz.Ltd.Şti.
ASB TÜRKAK ve JAS-ANZ Akreditasyonlu Belgelendirme Hizmeti Sunar
Adlbelge Danışmanlık
Adlbelge iso 9001 belgesi kalite yönetim sistemi danışmanlığı

Karar Patent Marka Tescil ve Dan.Hiz.Ltd.Şti
Karar Patent uzman marka vekilleri ile en iyi hizmeti en doğru şekilde hizmet vermektedir.
Global Uluslararası Girişimcilik ve Danışmanlık
Firmamız: Danışmanlık Yatırım Danışmanlığı Yönetim Danışmanlığı Kurumsal Yönetim Danışmanlığı Kurumsal Kimlik Çalışmaları İletişim Danışmanlığı Sistem Danışmanlığı Dış Ticaret Danışmanlığı alanlarında hizmet vermektedir.

Akdem Kalite Danışmanlık Eğitim ve Belgelendirme
2008 ylında faaliyetlerine başlayan firmamız yönetim sistemleri konusunda danışmanlık hizmeti vermektedir.
Tueger Gost Belgesi
Tueger Gost Belgesi

YURT PATENT
KALİTE BELGELERİNDE EN İYİ FİRMA YURT PATENT
YURT PATENT
MARKA TESCİLİNDE 1 NUMARA YURT PATENT

QUALISO KALİTE
ISO Kalite Yönetim Sistem Belgelendirme,İş Güvenliği ve Marka Tescil Danışmanlık Hizmetleri
iema Eğitim ve Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.
Türkiye’nin her ilinde eğitim verebilecek güce sahibiz. Yenilikçiyiz, eskimiyoruz.

A1 Belgelendirme ve Muayene Hizmetleri Ltd. Şti.
ISO 9001, ISO 13485, ISO 14001, ISO 18001, ISO 22000, ISO 27001 Kalite Yönetim Sistemleri Denetim ve Belgelendirme Hizmetleri, ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, ISO 22000 ve ISO 27001 Baş Denetçi Eğitimleri
MAHİR KALİTE EĞİT. DANIŞ. VE TEST HİZM. LTD. ŞT..
ISO 9001-14001 -22000 - OHSAS 18001 - CE - G- TSE - TSEHYB - HELAL Belgelendirme ve Danışmanlık Hizmetleri verilir.

Sistem Patent Ltd.Şti.
Marka Tescil, Patent, Fikri ve Sınai Mülkiyet Haklarında Danışmanlık Hizmetleri
Kalite Belgelendirme Merkezi Teknik Kontrol ve Eğt
ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, ISO 22000 Belgelendirme ve Asansör Muayene Teknik Kontrol Hizmetleri.

TRIAD Bilişim Güvenlik Teknolojileri
TRIAD, sektörde önde gelen bilgi güvenliği uzmanları tarafından 2009 yılında kurulmuş bir bilgi güvenliği şirketidir. ISO 27001 , Bilgi Güvenliği, BGYS, ISMS , Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
Avşar Patent
Marka ve Patent Danışmanlık / tescil hizmeti vermekteyiz.

PRODAN KALİTE DANIŞMANLIK
ISO 9001 ISO 14001 ISO 22000 ISO 27001 ISO 13485 ISO 20252 BELGELERİ DANIŞMANLIK
TNV Belgelendirme Hizmetleri
JAS - ANZ Akredtitasyonuna sahip Hindistan – Kanada – BAE – Singapur – Türkiye gibi Dunyanın bir çok ülkesinde TNV CERTIFICATIONS adıyla çalışan bir belgelendirme kuruluşuyuz. Uzun bir geçmiş ve deneyime sahip olan Türkiye ofisimiz Iso 9001 – Iso 14001

Aktif Patent Marka Sınai Haklar Ltd. Şti
Aktif Patent ;Fikri Sınai Haklar alanında hizmet vermektedir.
ASB Uluslararası Belgelendirme Hiz.Ltd.Şti.
TURKAK ve JAS-ANZ Akrediteli Belgelendirme

EVRE PATENT
Marka, Patent, Faydalı Model, Tasarım Yurt İçi ve Yurt Dışı Tescil İşlemleri
BİLKALİTE DANIŞMANLIK EĞİTİM VE BELGELENDİRME HİZM
Bilkalite danışmanlık ve belgelendirme hizmetleri ” olarak firmamız kurulduğu 2006 yılından bugüne kadar sunmuş olduğu danışmanlık ve eğitim hizmetlerinden değişik sektörlerde 800 adet firmaya toplam 1100 adet sertifika almayı başarıyla gerçekleştirmiştir

Gost-R Sertifika Merkezi Rusya ve Ukrayna
«GOST-R» Sertifika Merkezi. 2003 yılından beri Rusya Ve Ukrayna Kalite sertifikaları temini konusunda hizmet vermektedir.
Kalitürk Belgelendirme Test ve Eğitim
ISO, TÜRKAK ve TÜV gibi akreditasyon kurumlarından yetkili kalite, sistem, gıda ve ürün belgelendirme firması, ayrıca sertifikasyon, gözetim, eğitim hizmetleri yanı sıra danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Kv Danismanlik
İş Guvenligi uzmanlık hizmeti,Kalite Sistem Belgelendirme
Yön Pozitif Danışmanlık ve Aracılık Hizmetleri
Src Belgesi Eğitimi, İlk yardım sertifikaları ve K belgesi, Tüm yetki belgelerinde danışmanlık hizmetleri.

OHSİST Mühendislik
Kalite Yönetim Sistemleri Kurulumunda Profesyonel Yaklaşım.
Kamark Patent
Kamark Patent,uzman kadrosuyla patent ve marka tescil işlemleri için danışmanlık hizmeti vermektedir.

FAYDA PATENT DANIŞMANLIK HİZMETLERİ HARUN EKİNCİ
…faydalı olanı korur…
nida danışmanlık
Her Türde Şirket Kuruluş Hizmetleri - Şirket Tür Değiştirme Hizmetleri - Şirket Birleşme Hizmetleri - Genel Kurul Hizmetleri - Sermaye Artırım ve Azaltma Hizmetleri - Şube Açma ve Kapama Hizmetleri

Efor Patent Ltd.
Efor Patent; 1999’dan bugüne 11 bin patent, tasarım ve marka tescil işlemi gerçekleştirmiştir ve sektöründe en çok tercih edilen şirketler den birisidir.
KATRE DANIŞMANLIK VE EĞİTİM HİZMETLERİ
KALİTENİN ADRESİ KATRE

Mana Danışmanlık
Yönetim Sistemleri Danışmanlığı, ISO 9000 Belgelendirme Danışmanlığı
Marka Sorgula.Net
arkasorula.net sitesinde;patent sorgulama,marka sorgulama,tescil başvurusu,markatescil işlemleri gerkleştirebilirsiniz.

KALİTE Gıda Danışmanlığı
ISO 17020 -17025 Danışmanlığı ,Gıda İşletmelerine Kayıt-Onay, Portör , Haşere İlaçlama, Kalibrasyon , Hijyen Eğitimi , Belgelendirme , ISO 22000 , Denetim , Denetime Hazılık
Online Patent Merkezi
Online patent
Mana Danışmanlık
ISO 9001, 14001, 18001 Kalite Yönetim Sistemleri Kurulumu ve Eğitimler
Kaliten Danışmanlık
İso, kalite ve süreç danışmanlık hizmetlerinin yanında Türkiye’nin tek e-denetim veritabanını hizmetinize sunuyoruz.
BURSA PATENT
Bursa Patent, değerlerinizi koruyoruz.
DESTEK PATENT A.Ş.
Destek Patent A.Ş. Bilgi ve Birikimin Gücü
INNOVA Uluslararası Teknik Kontrol ve Test Hiz.
INNOVA Uluslararası Teknik Kontrol ve Test Hizmetleri olarak hizmet verdiğimiz alanlar CE Belgelendirme CE Belgelendirme Testleri İşletmeler için Topraklama Ölçümü TSE Belgesi
PERA DANIŞMANLIK
1997 yılında faaliyetlerine başlayan PERA DANIŞMANLIK; benimsediği kaliteli hizmet, bilginin paylaşımı, dürüstlük, pozitif yaklaşım ilkeleriyle sektörde farklılığını yaratmış ve saygın bir yer edinmiştir.

TUNA KURUMSAL EĞİTİM VE BELGELENDİRME LTD. ŞTİ.
Şirketimiz 2004 yılından bu yana Eğitim, ve Belgelendirme sektöründe yurt içi ve yurt dışı çözüm ortakları ile faaliyet göstermektedir.
EZHAR KURUMSAL DANIŞMANLIK HİZMETLERİ
firmamız hem yurtdışu ihracat belgeleri aynı zamanda eğitim ve danışmanlık faaliyeti sürdürmektedir.
Saso Belgesi
Suudi Arabistan’da halen geçerli olan ürün kalite belgesidir
Remzi Tekeli Danışmanlık
Kurumsal danışmanlık ve eğitim hizmetleri
İNTEGRAL KALİTE DANIŞMANLIK ve EĞİTİM HİZMETLERİ L
kalite danışmanlık ve eğitim
Prosim Yönetim Danışmanlığı
İşletmeniz için gerekli ISO, TSE, CE, GOST, MARKA ve Destekler hakkında sizlere hizmet vermekteyiz.
PROCE DANIŞMANLIK TİC. LTD.ŞTİ.
ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 14001, ISO 22000, TS 16949 ISO 13485, CE, TSE ÜRÜN ve TSE-HYB (Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi),Satış Sonrası, Garanti Belgesi, (Servis Kurulumları) alanlarında hizmet sunmaktadır.
Kalitek Danışmanlık, Eğitim Hiz. Ltd. Şti.
Yönetim sistemleri, Akreditasyon standartları, ürün belgelendirme konusunda eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunan bir şirkettir.
Yönetim Danışmanlık
İş Güvenliği ve Yönetim Sistemleri Danışmanlığı
İNSKAL DANIŞMANLIK MÜHENDİSLİK SANAYİ VE TİCARET L
Firmamız yedi yıllık tecrübesiyle Türkak Onaylı,ISO 9001:2008-OHSAS 18001-ISO 14001- ISO 22000 HACCP ve CE işaretlemesi alanlarında hizmet sunmaktadır.
Mühendislik, Mümessillik, Müşavirlik
KALİTEDE KAMPANYA
Güçlü Patent Marka Tescil Ve Kalite Danışmanlık
Marka Tescili,Tasarım Tescili,Patent TesciliTürkak Onaylı,ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi,OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği,ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi ve ISO 22000 HACCP Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi alanlarında Danışmanlık Hizmeti vermekteyiz.

Kredi.com.tr Kosgeb Kredi Danışmanlık
kredi, banka, kredisi, krediler, kredileri, kart, ihtiyaç, bireysel, kobi, taşıt, araba, araç, konut, ev, hesaplama, uygun, ucuz, mortgage, finans, faktoring, ekonomi
loQsoft
Kalite Yönetim Sistem Yazılımları

Gost-R Sertifika Merkezi
Rusya Gost-r ve ukrayna Ukr sepro kalite sertifikaları temini ve organizasyonu
MESLEK PATENT
Patent Marka Tasarım tescilleri, Tübitak, TTGV, KOSGEB teşvik projeleri konusunda uzman firma

HD İHRC.YÖN.PROJ.VE DANŞ.HİZMETLERİ
KOBİ’lere yönelik devlet hibe destek ve belgelendirme faaliyetleri
MANAY PROJE VE DANIŞMANLIK LTD. ŞTİ
KOBİ’LERE YÖNELİK DEVLET HİBE DESTEKLERİ KONUSUNDA HİZMET VEREN ÖZEL BİR KURULUŞTUR.

Buromark
Büromark Marka Patent Fikri ve Sınai Haklar Danışmanlık ve Organizasyon Ltd. Şti.
İNTEGRAL KALİTE DANIŞMANLIK VE EĞİTİM HİZ.LTD.ŞTİ.
ISO 9001 VE TÜM KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ ALANINDA DANIŞMANLIK VE EĞİTİM HİZMETİ VERMEKTEYİZ.

Q TEST Belgelendirme Test ve Mühendislik Hizmetler
CE belgelendirme Ce eğitimleri Ce testleri ve UBB kaydı danışmanlık hizmetleri
www.kaliteturk.net
Kalite ve CE Markalama Hakkında Bilgi Paylaşım Platformu

GOLDCERT BELGELENDİRME
Firmamız ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 13485, ISO 22000 belgelendirme, CE Belgelendirme, Test, Muayene ve Gözetim konularında faaliyette bulunmaktadır.
AHSE EĞİTİM VE DANIŞMANLIK HİZM. LTD.ŞTİ.
Yönetim Sistemleri ile ilgil eğitim ve danışmanlık hzimetleri, proje yönetimi, verimlilik, süreç yönetimi, ergonomi vb

AKA KALİTE
2001 YILINDA ANKARA DA KURULDU. 2005 TE ANKARA ŞUBE AÇILDI 2009 DA İSTANBUL OFİS AÇILDI.2010 YILINDA İSTANBULDA YENİ BİR OFİS DAHA AÇILMASI PLANLANIYOR..
Çözüm Kalite Teknik Danışmanlık ve Eğitim Hizmetle
Çözüm Kalite Teknik Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri firması merkezi İstanbul’da olup Türkiye’nin her ilinde çeşitli sektörlerdeki firmalarda sistem ve ürün belgelendirme yönetiminde danışmanlık ve eğitim hizmetleri vermektedir.

ÖZDEN DANİSMANLİK(İş Güvenliği Danışmanlığı)
İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği & Madencilik Hizmetleri
Belge Teklifi
ihtiyaç duyduğunuz sistem belgelendirme,ürün belgelendirme ve eğitim konularında aradığınız en uygun kuruluşlar gelgeteklifi.com da.

KAPLAN MÜHENDİSLİK
ÇED,GSM,İŞLETME BELGESİ,GERİ DÖNÜŞÜM LİSANSI,TEHLİKELİ ATIK LİSANSI,AKÜ ARA DEPOLAMA LİSANSI,TEHLİKELİ ATIK TAŞIMA LİSANSI
KAS Sertifikasyon Kalite Belgelendirme ve Eğitim
ISO 9001 Kalite yönetim sistemi ISO 22000 ISO 14001 ISO 13485 ISO 16949 OHSAS 18001 ISO 27001 CE TSE
ISO 22000 Kalite Belgelendirme
TÜV Austria Hellas Kalite Belgelendirme; ISO 9001, ISO 22000, ISO 14001, HACCP, OHSAS 18001, SA 8000, ISO/TS 16949, ISO 27001, Reach, TSE TSEK Hyb, GOTS ve GOST-R Cezayir Belgesi Ce İşareti - Tüv Austria Hellas Quality Management Systems Accreditation and
KaliteCE.COM
Kalite ve CE Markalama Hakkında Bilgi Paylaşım Platformu
SNG KALİTE DANIŞMANLIK
FİRMAMIZ;KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ (İSO 9001,İSO 14001,İSO 18001,İSO 22000) KONUSUNDA DANIŞMANLIK,EĞİTİM VE BELGELENDİRME HİZMETİ VERMEKTEDİR.
BİLGE PATENT
Marka tescili Patent tescili Endüstriyel Tasarım Faydalı Model Marka Takibi Patent Takibi Barkod ve Danışmanlık Hizmetleri vermektedir.

DEVRİM PATENT
Marka tescili Patent tescili Endüstriyel Tasarım Faydalı Model Marka Takibi Patent Takibi Barkod ve Danışmanlık Hizmetleri vermektedir.
NUR PATENT
Marka tescili Patent tescili Endüstriyel Tasarım Faydalı Model Marka Takibi Patent Takibi Barkod ve Danışmanlık Hizmetleri vermektedir.
ENMAC
Enmac
Manay Proje Ve Danışmanlık
İhracata yönelik devlet hibe destek ve belgelendirme faaliyetleri alanında KOBİ’lere hizmet vermektedir.

EYD ELİT YÖN.ÇEVRE MÜH.MÜŞ HİZ.MARKA VE PATENT HİZ
KALİTE SİSTEMLERİ,EĞİTİM HİZMETLERİ VE YÖNETİM DANIŞMANLIĞI KONULARINDA FAALİYETTE BULUNMAKTADIR
TÜV Naviga Kalite Belgelendirme
TÜV Austria Hellas Türkiye Temsilcisi
Szutest Ce Belgelendirme
Web sitemiz Ce işareti, ce, ce markası, ce belgelendirme, ce uygunluk işareti, ce uygunluk işareti ce nedir konularında bilgi vermektedir.
TSC DANIŞMANLIK VE EĞİTİM HİZMETLERİ
Kalite, Gıda Güvenliği, Çevre, İş Güvenliği vd. ISO 9001,ISO 22000,ISO 14001,ISO 18001,ISO 16949 vd standartlar için danışmanlık ve eğitim
ETKİN PATENT TİC.LTD.ŞTİ.
Marka, Patent ,Faydalı Model ,Endüstriyel Tasarım ücretsiz araştırma,tescil,başvuru,itiraz ve diğer hukuki hizmetler
ETKİN PATENT TİC.LTD.ŞTİ
Marka Patent Endüstriyel Tasarım iso 9001 2000,22000,14001,HACCP,OHSAS 18001,Garanti belgesi,ücretsiz araştırma,tescil,başvuru ,eğitim ve belgelendirme hizmetleri
Etken Kalite Danışmanlık Hizmetleri
ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistem Danışmanlığı Yapmaktayız
İNTERSİSTEM TEKNİK SERTİFİKASYON LTD. ŞTİ.
ISO Kalite belgeleri, 9001, 14001, 22000, OHSAS 18001 ve CE belgelendirme (NB1354 Yetkili Temsilci)

Kurumsal Değişim Merkezi
Firmamız, kurulduğu 1997 yılından bugüne kadar sunmuş olduğu danışmanlık ve eğitim hizmetlerinden değişik sektörlerde yüzlerce firmaya sertifika almayı başarıyla gerçekleştirmiştir
Marka Tescil Ofisi
Marka Tescil Hizmetleri
QA TEKNİK KALİTE SİSTEM BELGELENDİRME
ISO 9001,ISO 22000,BRC,OHSAS, HACCP, ISO 14001 ,GLOBAL GAP BELGELENDİRME-BAŞ DENETÇİ VE İÇ DENETÇİ EĞİTİMLERİ
Standart Kalite ISO 17025 ISO 9001 HACCP OHSAS
Standart Kalite is a quality consulting and certification service company. ISO 9001 Quality Management system certification and training services. ISO 9001, ISO 22000, HACCP, ISO 14001, OHSAS Quality management system information.

Fqcert Kalite Belgelendirme ıso 9001 ohsas haccp
Fqcert is a quality consulting and certification service company. ISO 9001 Quality Management system certification and training services. ISO 9001, ISO 22000, HACCP, ISO 14001, OHSAS Quality management system information.
Wcs Kalite Belgelendirme Iso 9001 Iso 22000 haccp
Wcs is a quality consulting and certification service company. ISO 9001 Quality Management system certification and training services. ISO 9001, ISO 22000, HACCP, ISO 14001, OHSAS Quality management system information.
KENT KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ EĞİTİM DANIŞMANLIK
Kent Yönetim Sistemleri, yönetim sistemi standartlarının uygulamasını daha verimli kılmak üzere deneyimli ve uzman kadrosuyla eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.
TUNA KURUMSAL HİZM.BELG.ve DIŞ TİC.SAN.LTD.ŞTİ.
Belgelendirme ve Danışmanlık hizmetleri,Tescil Hizmetleri,Eğitim hizmetleri vermekteyiz.
Beyoğlu Danışmanlık
ISO9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO22000 Gıda Güvenlik Yönetim Sistemi, CE İşareti, OHSAS18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, HACCP (Kritik Kontrol Noktaları Analizi), ISO14001 Çevre Yönetim Sistemi, Eurepgap, TS-16949 Otomotiv Kalite Yön.Sis.
TAKSIM ULUSLARARASI BELGELENDIRME
ISO9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO22000 Gıda Güvenlik Yönetim Sistemi, CE İşareti, OHSAS18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, HACCP (Kritik Kontrol Noktaları Analizi), ISO14001 Çevre Yönetim Sistemi, Eurepgap, TS-16949 Otomotiv Kalite Yön.Sis.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Adresimiz
www.ithalatihracat.biz
info@ithalatihracat.biz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu/Contact Form

Ad

E-posta *

Mesaj *