Bu Blogda Ara

4 Mart 2016 Cuma

koltuk doseme cekmekoy

Koltuk Döşeme Çekmeköy


 Tarihimiz Çöplerde !
Geçen gün mahallenin çöp konteynerında 30 yıllık klasik bir berjer koltuk gördüm.
Bir an ayağım frene gitti.Sağa çektim.Ve düşündüm.Acaba bu koltuk bu arabaya sığar mı?
Çevredekilerin şaşkın bakışlrıyla koltuğun orasını burasını yoklamaya başlamadım. Evet...

Tam tahmin ettiğim gibiydi . İşte bu , tam tamına 35
yıllık bir klasik berjerdi.Benzerini daha altı ay önce yeni evli 35 yaşlarında 

genç bir çifte kaplamıştım.

Onlara neden bu koltuğu kapladıklarını sorduğumda ,çocukluk anılarının bu koltukda canlandığını ,annelerinin hep oradaoluşunu gördüklerini söylediler.Zaten Betül Hanım'ın eşi de ,o koltuğu , çocuklukları  beraber aynı mahallede geçtiği için hatırlıyordu.Neriman Teyze,Neriman Teyze  hani o sıcacık poğaçalarından yapar mısın, o da , olur evladım deyişini hatırlar gibiydim.İşte bizim çocukluğumuzun anıları bu güzel koltukta gizliydi.İşte bu yüzden bu koltuğu kaplıyoruz,dediler.

Ben de bu koltuğu görünce ,işte bu anılar gözümde canlanıverdi.

Başka Neriman Teyzeler,Ahmet Amcalar kim bilir nice insanların anıları geçmişti bu koltukta.Kıyamazdım ben o anıların çöpe gitmesini. Yaşamalıydı Ümit Besen'in bestelerindeki '' gözümde canlanır koskoca maziler'' gibi...
Koltuk kaplama, sadece zevk işi değil , 
tarihimizi de bize kazandıran ,sevdiklerimizin o  güzel hatıralarını bize sunan bir sanattır.


Map of Serin Tente Döşeme 

ST Döşeme  
Adres.: Çekmeköy -İSTANBUL
İletişim : 0 216 429 33 31
Cep Telefonu: 0 532 587 6461 
Website koltukkaplamacekmekoy.wordpress.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Adresimiz
www.ithalatihracat.biz
info@ithalatihracat.biz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu/Contact Form

Ad

E-posta *

Mesaj *