Bu Blogda Ara

12 Ekim 2014 Pazar

radyator arkaligi fiyat


Radyatör Arkalığı


Ürün özellikleri ve uygun fiyatları ile Radyatör Arkası Isı Yalıtım Plakası ve benzer ürünler için Yapı Malzemeleri, Nalburiye kategorimizde.Radyatör Arkası Isı Yalıtım Paneli, bir yüzü ısı yansıtıcı özelliği olan alüminyum folyo, diğer yüzeyi camtülü kaplı, sert camyünü olan bir ısı yalıtım levhasıdır. 

Petek Arkası Isı Yalıtım Levhası Fiyatları,Radyatör Arkası Isı ...

www.ithalatihracat.biz/?pnum=2538
www.ithalatihracat.biz/?pnum=2537. Radyatör Arkalığı - Petek Arkası Strafor - Petek Arkası Isı Yalıtım Levhaları ilgili aramalar : yöykem radyatör arkalığı ...
Bu sayfayı 05.02.2016 tarihinde ziyaret ettiniz.

radyatör arkalığı özellikleri:
radyatör arkalığı ,550x900 mm. ölçülerinde ,radyatör arkası ısı yalıtım paneli  kalınlık 1,5 cm. 
ısı yalıtım levhası nedir?Isı yalıtım paneli ya da radyatör 

arkalığı ya da halk dilinde  Bir yüzü yansıtıcı alüminyum folyo 

kaplı, camyününden üretilmiş sert  levhalardır.  Petek arkası 

yalıtım malzemesi radyatörün arkasına yerleştirilir. Radyatör 

arkasına yerleştirilir.  Camyünü Levha iletimle ve taşınımla 

olan ısı kayıplarının azaltılmasının ve alüminyum folyo ısı 

ışınımının tekrar içeri yansıtılmasını sağlar. Radyatörlerin arkasındaki dış duvarlar genellikle ince yapıldığı için, 

radyatörlerden çıkan sıcaklık kolaylıkla dışarı kaçar ve ısı kaybı bu noktalarda büyük olur. Radyatörlerle duvar arasına 

yerleştirilen İzopan levhalar bir yandan sıcaklığın dışarı kaçmasını önlerken, diğer yandan üzerindeki alüfolyo da 

sıcaklığın iç ortama yansımasını sağlar. Aynı şekilde soba arkasına yerleştirilen İzopan levhalar sıcaklığın oda içinde 

kalmasını sağlar Ayrıca İzopan levhalar, sobaya yakın durumdaki mobilya ve mefruşatın yüksek sıcaklık ve ısı 

ışınımından zarar görmesini önler.

Radyatör arkalığı / Petek arkası yalıtım malzemesi /radyatör arkası alüminyum ısı yalıtım paneli nerede kullanılır?

Petek arkası yalıtım levhası ,radyatör arkası, soba arkası, fırın arkası, çeşitli sıcaklık kaynaklarında ısı tutucu ve 

yansıtıcı olarak birçok ısı yalıtım gerektiren yerlerde kullanılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Adresimiz
www.ithalatihracat.biz
info@ithalatihracat.biz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu/Contact Form

Ad

E-posta *

Mesaj *